♥ Let's Follow!!~ ♥

Penangan atau Kenangan?

Sebelum mengulas lebih panjang lebar berkenaan tajuk entry diatas
dengan ini Shaa ingin berkongsi beberapa gambar,
dan anda sme2 yg sudi baca ini...
plz bagi komen yer..
(ucapan ala2 iklan lah plak ek..:P )

ni kategori penangan atau kenangan?

Ok layanzzz..

kesan yg dah jadi tinggalan sejarah..
pasal jatuh gak ni

Jatuh lepas main lari2 kat depan umah
time jatuh x lak rasa sakit..
bak kata Haziq
"Haziq relax jer..tak nangis pun"
Time mandi start lah propaganda nyer...

Yg ni plak kene badminton..
Masa kawan sebelah umah nak hayun badminton..
terkena kat bibir Haziq ni..
memula ayat rasmi cam kat ats tu..
pastu dah mula ngadu sakit
esok nya nmpak ler tanda seperti di atas..
muncung jer mulut...

Selain kat mulut tu, kepala pun ada gak..
bengkak ler juga..

budak tengah lasak :P
apa nak di kato...

p/s: sume ni dpt time cuti skolah ni...ada lagi
tp tu jer yg dpt sesi ulang tayang..

1 Sweet Kukis:

zacky ~786~ said...

huhu..~
active sgt tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...