♥ Let's Follow!!~ ♥

Alhamdulillah....tapi?

Alhamdulillah..syukur pada Allah swt...
En Daddy dah dpt tawaran kerja di Kampung A (nama tempat di rahsiakan)
Tapi masih buat solat istikharah lagi tuk terima atau tak..
Tuan tempat tu berharap sgt yg En.Daddy kerja dan tinggal disitu..
Tempat tinggal di sediakan dan lain2 lagi kemudahannya...
Cuma, kami masih perlu berfikir dahulu samaada perlu berpindah atau tak...
Sekolah jauh sgt..susah plak nak antar Haziq...
Rumah plak kecik..
mmg tak muat ...brg2 sgt lah bnyak....
mana nak letak oven ku...aish
(mcm besar lak oven ku itu...hohoho)
tempat kejiranan jauh....sbb tmpat ni masuk ke dalam sket..
Shaa sendiri belum lagi ke tempat tu..
tuk melihat mcm mana lak suasana nya...
sume yg diberitahu oleh En.Daddy lah..
Start keje pun bulan 1 tahun depan....


Kalau duk asing2 cane plak ek?
Rumah skrang yg kami sewa baru RM200 tuk 3bilik + 2 bilik air..
sgt2 berbaloi..kalau pindah rasanya takkan dpt lagi sewa dan rumah macam ni....huhu
Sekolah plak kalau jalan kaki dlm 15minit kut dah smpai...
Dekat plak dgn umah mak caye...hihihi
En.Daddy pulak xbalik selalu..sbb agak jauhkan....
Nak kena antar sendiri Haziq ke sekolah
uruskan sendiri....
aishh....tp boleh kut..
hurmmm....


Moga Allah swt permudahkan urusan kami....

0 Sweet Kukis:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...