♥ Let's Follow!!~ ♥

Muda sangat ker?

Ada sorang Cik Puan yg pelik dengan hubungan kami.....
lalu bertanya berkali2....

Cik Puan : betul ker itu Ibu kamu?
Si Anak jawab dengan lantang, ya itulah Ibu saya...

Cik Puan : Aih, bukan kakak kamu ker?
bukan itu Ibu saya, kata si anak lagi...
Cik Puan: Macam tak caya jer...

Lalu bertanya pada si ibu....

Cik Puan: Ini anak kamu ker?
Si Ibu, menjawab yer ini anak saya,
saya kawin muda....

Lantas terhenti spekulasi2 yg bersarang kat minda Cik Puan tadi....
Walaupun agak terkejut, namun terpaksa menerima ngan hati yg rela
~kwang2...xder lah ending dia mcm ni...~

Senario ini selalu berlaku...
mcm2 pertanyaan....sampai jadi rimas....
Haih apa lah yg nak di peliknya....
Pelik sangat ker umur baru 25 tapi ada anak umur 6tahun??
Ramai lagi Ibu muda di luar sana.....
hello...!!
ini bukan kisah baru.....
kisah lapuk dah ni......
berlambak di luar sana yg kawin awal
dan muda2 anak dah 2-4orang..


Muka tembun gini pun org kata macam budak2...
padahal aku dah rasa muka cam Ibu beranak 4
walaupun anak baru satu...hiks2
(sengih gatal..takper lah ek!~)
kalau itu yg kamu2 semua nak pikir...
yg penting hubungan kami adalah anak beranak....!~

p/s: lagi 3 bulan lebih dah tukar jadi 26..
waa sudah makin tua....

4 Sweet Kukis:

al-lavendari said...

kalau 26 awak rasa dah tua, kalau 56 macam uncle ni, rasa apa pulak ye !

NISA said...

hahah itu akk yg 25thn..kita yg 22thn ank 3..fikiran negative sure kat kepala org yg tya..lg2 kalo tya yg sulung umo brp??yg sulung 8thn..ha ko..mula la soalan demi soalan..soalan pertama sekali "awak kawin umo brp"..hehehehe

Shaa said...

Uncle- rasa pengalaman lah...ehehehe


Nisa- kamu bertutup litup..org tak perasan sgt kut...
tp yg pasti kita sekapal...hik2

NISA said...

kak nya..yg bertanya ni yg nmpk wajah sebenar ku...hihihihi..yg x nmpk tu xpa aih..x ku heran lagaknya..mmg buat2 lagak umo 27thn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...