♥ Let's Follow!!~ ♥

Hilang..

Tiba2 tingat kat kawan..
Kawan yg sama2 susah, sama2 senang..
Shaa kawan dan kenal ngan dia ni
dari Form 1 sampai Form 3..
Duk asrama kan..so mmg jadi rapat..
kat sekolah jumpa, kat hostel hingga ke dorm..
Pastu kat bilik study....
mana2 pergi pun sama..
gi Dewan Makan, tapau sama2..
gi Pasar Minggu
gi Training Hoki
gi mana2 lah..yg bleh gi sama..hiks2
Pastu,
Kasi nama glemer kat Shaa..
alasan yg dia bagi pasal nama sebenar panjang sgt..
so dia nak pendekkan
yerlah panjang mana lah sgt kan..
so nama glemer time kat sekolah "SharQ"
kebetulan Shaa mmg ada garang sket so sgt2 lah sesuai kan...
kata dia..huhu
Nama glemer dia Im
Orangnya kecil molek..mmg cute sgt
Selalu gak kami kongsi cerita
Im ngan adik dia duk kat umah makcik..
Selalu kalau Makcik dia dtg kat Asrama,
ngan suara terjerit2 dr bawah panggil si Im turun..
kesian dia..mmg merah padam muka dia tahan malu..
satu asrama dengar suara terpekik terlolong Makcik tu
Nak2 si Im ni mmg pemalu sgt orgnya...
Jadi kalau dia turun, mmg akan tutup muka...
dan kadang2 taknak turun langsung...
kalau dia tidur, pakai scarf
kat bilik study pakai scarf
sme org rimas tgk dia pakai scarf, tp diorang tak tau
yg Im ni malu sbb rambut dia pendek sgt..
macam jantan lah kekdahnya cara Makcik dia potong rambut si Im ni
Pastu,
Form 4 , dia dah pindah masuk Sekolah Teknik...
Adalah datang jumpa dia, pastu jumpa kat Bandar J..
Lepas SPM cari dia, sbb tiba2 dia cam sepi..
xde khabar berita...
try cari dia...
tapi xjumpa
tanya kawan2 sme tak tau..
Tup2 dengar dr seorang kawan kata dia dah cari haluan sendiri..
Haish, hati dah risau..kenapa, sbb apa?
ada masalah ker?
Beberapa bulan yg lepas,
Masa search2 nama kat Facebook,
terjumpa kawan2 adik Im...
korek2 pasal adik Im ni...

Alhamdullilah jumpa adik Im ni kat FB..
tapi berita yg Shaa dengar ni sgt2 lah sedih..
Kata Adik Im ni
Im dah hilang selama 5 tahun...
tiba2 jer lost contact...
Waa..sgt sedih...
mana lah Im pergi ni...
Im mcm merajuk..
xde sapa yg tau...
Dah wat report, tp gitu lah...

"Moga Im sentiasa dalam perlindungan Allah"


Im , kalau ko baca..
cari lah aku ek..
rindu banget...

0 Sweet Kukis:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...