♥ Let's Follow!!~ ♥

Contest Pertama Komensen

Salam allz...
Nak masuk contest dr Komensen

Kata tuan punya blog Komensen ni atau Pak Ngah
Sempena dengan bilangan itu, saya nak anjurkan satu contest yang menyediakan hadiah wang tunai sebanyak RM300.00 (Tiga Ratus Sahaja). Sebelum ini saya tak pernah buat contest lagi. Entah jadi entahkan tidak. Kalau ada kekurangan, harap maaf dan saya bersedia menerima teguran.

Apa yang anda perlu buat hanyalah:

"nyatakan nama negara luar yang pernah saya
pergi / tajuk entri yang berkaitan / tarikh ia disiarkan".

Syarat2 Wajib:-

1. Buat satu entri tentang contest ini dan linkkan ke blog ini. Sudah!~

2. Lekatkan banner di atas dalam entri tersebut dan juga di sidebar dan biarkan di situ sehingga keputusan disiarkan. Baik!~

3. Mesti menjadi follower. Kalau belum, sila jadi follower dahulu.- Sudah..Follower yg ke 309!~

4. Jawapannya hendaklah diberi di ruangan komen entri ini sahaja. Okey!~

5. Tag 3 rakan blogger anda untuk turut serta.

Wanie
tiefazatie
Cik Ila


4 Sweet Kukis:

Unknown said...

Good Luck!!

Mama Zara said...

shaa...aku tag ko lagi :)

al-lavendari said...

salam.

terima kasih shaa kerana sudi ambil bahagian. semoga berjaya.

saya suka papan iklan yang sentiasa bergerak tu .. asyik menengoknya.

Shaa said...

Kak Yus - terima kasih..harap2 lah berjaya..ehehe

Wani - ok...

Pak Ngah - wassalam.....sama2
betul x jawapan tu? harap xde yg tertinggal....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com