♥ Let's Follow!!~ ♥

Sakit Pale + Laparrr

Hari ni sakit kepala...smalam lewat tdo....
wat projek dadih yg tah brapa kerat tu...
alasan jer kut ni..kui2
Lately ni perut asik lapar balik ajer...Dah makan 2-3jam yg lepas, tapi minta diisi balik...
Waaaa...xnak ler menggemukkan badan lagi...atau perubahan hormon ker?
Time nak tidur tulah dia start wat enjin. (kdg2 sebelum tdo gak)....
tapi malam td tak brapa nak wat hal lah...
Shaa minum air rx segelas and its work!!....
so dapatlah tidur ngan nyenyaknya sampai ke (dot) (dot) (dot)...

Tapi bangun pagi ni.....enjin start balik...adohaiii....
Biasa sha mmg jarang sgt bekpes...kalau bekpes pun ngan air rx + folic acid 1biji....
Almaklum lah , Haziq pun baru 6tahun...bagi susu satu botol
Ooops, terbuka secret la plak....hohoho
soory ye Haziq...
Photobucket
Biasa kalau dah bagi susu, mmg taknak bekpes lagi dah...
nnti bekpes kat skolah ajer dalam kul 10 camtu..

so apa nak buat ni ek....
http://www.leeloublogsimages.com/Layouts/2010/Flower%20Power/FlowerLaydownPostDiv350.png

2 Sweet Kukis:

Azman Roslan said...

makan ubat..

Shaa said...

ubat apa tu? kalau sakit pala boleh lah makan panadol kut..
kalau asik lapar jer..nak wat apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...