♥ Let's Follow!!~ ♥

Senaman Tangan

Tgh wat kukis tuk kudap2 Haziq....
Kukis apa? Nanti akan ku ceritakan next entry..
ala2 pemes ames
hik2 sodap tau!~

Wat kukis ni Shaa xguna mesin...guna tangan ajer
coz sambil godek gula + butter tu sampai kembang,
secara x langsung meng'exesais'kan tangan kita ni..
Kadang2 kek pun guna tangan gak..Salah satu alasan seperti di atas lah..tp alasan yg tersembunyi adalah malas nak basuh banyak alatan..hohoho

Berbalik pada citer asal,
Info yg Shaa baca...
Senaman tangan ni boleh melancarkan perjalanan darah
disamping menguatkan kuku tangan...


ni senaman tangan Shaa...hiks2



Mop dan Sapu Lantai pun salah satu senaman tangan yg leh praktikkan...
Jika buat selama sejam, akan bakar kalori sebanyak 374
Manakala Cat Rumah sebanyak 340...( leh tiap2 bulan cat rumah!)


Skipping...
Senaman tangan plus kaki....


senaman tangan yg sesuai tuk org laki..
atau lebih dikenali sebagai arm wrestling
ehehehehe...:P



Ok lah..tadaaa
mau masuk tdo....kukis pun dah selesai....
Oooh ya...kat bawah ni senaman tuk org yg banyak menghabiskan masa depan pc..
tuk regang2 kan otot....jumpa masa nak cari pic kat en google..



1 Sweet Kukis:

Peri PiA said...

aktiviti menyihatkan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...