♥ Let's Follow!!~ ♥

Konvokesyen Haziq~

Pada 10 November 2010 berlangsungnya
Majlis Konvokesyen Pra Sekolah
SK. AYER MOLEK...
Haziq tak dapat anugerah "Pelajar Berpotensi" mahupun "Kehadiran Penuh".
Bab kehadiran ni , dalam tahun ni 2hari je cuti..coz balik kampung tuk sambut raya. Memandangkan Negeri Melaka tahun ni x banyak cuti..nak taknak terpaksa gak ponteng..Tapi mmg tak bgtau Haziq nak ponteng..sebab kata Haziq " nak dapat hadiah untuk kehadiran penuh". Suka sangat gi sekolah...Demam2 pun gi skolah...bertampal lah kepala ngan koolfever..dan diminta dengan Ibu tuk lukiskan kat koolfever tu ala Naruto..
(dah melalut lak..ehehe)

Tentang kemajuan dalam pelajaran..Cikgu kata Haziq pandai dan ok..
Semua soalan yg Cikgu tanya , dia boleh jawab dengan lancar.
Cuma tu lah nakal dan tak reti duk diam....huhuhu
Tapi Cikgu kata Normal dalam usia macam ni...
Ibu pun faham karenah Haziq kat rumah.....(^_^)

Sepatutnya Kelas Haziq ada buat persembahan..tapi memandangkan masa tak cukup, so cuma satu kelas ajer yg naik pentas...Kesian lak tgk muka dia..kat rumah2 beria2 suh Ibu dtg tgk...Ibu suh tunjukkan kat umah, xnak...kena tgk kat pentas gak..tp xdapat gak tgk...sampai la ni taknak tunjuk..merajuk kut...



Sekejap jer masa berlalu, dah 6 tahun anak Ibu ni....
Next year, dah Tahun 1.

Macammana lak gayanya nanti.
Rasa macam tak sabar nak tgk Haziq masuk Tahun 1...
tapi pada masa yg sama Ibu taknak Haziq besar terlalu cepat.....
Haziq pun belum dapat Adik lagi...
ehehehe


0 Sweet Kukis:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...