♥ Let's Follow!!~ ♥

Update GA lagi...!~

As Salam...
Harap maaf ya, hadiah2 masih belum di pos...
tp udah di bungkus.....(^_^)

belum sempat nak ke Pej Pos..
yg Shaa tau kat sini cuma yg dekat The Store tu jer...
tu yg leceh nak ke sana..
kalau duk Melaka dulu...
sebelah umah jer...
psst: kut sapa2 yg tau...
pej pos mana yg berdekatan ngan area Sg. Buloh
ni..
plz let me know k...!~

Shaa dah terima 3 details
Cik Tomato
Cik Ila
Cik Lin Azlina

dr pemenang2
"Sweet Yummy Sweet Life 1st Giveawayz"

n tinggal sorang jer lagi ni...yg tak bagi2 alamat maupun kata putus!
kalau tak berminat n tak bagitahu jawapan anda selewat2nya malam ni @11.59 malam..
Shaa akan buka pada sesiapa yg berminat...
hanya perlu komen kat entry ni
dan setuju tuk bayar wet sampul express RM3
k!~

4 Sweet Kukis:

Cik Ila said...

yeyy...tak sabar nak tggu gift smpai.. ;)

SyUhAdA said...

nak2..
hehe~

therosputih said...

kalu takde yang nak, meh ah bagi kat kite...kite bayar pos rm3...

Shaa said...

ok..
Lucky GA dah dibuka ek...
sapa2 nak
boleh tinggalkan komen kat sini....
(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...