♥ Let's Follow!!~ ♥

satu bumbung

Sekarang ni masih kerja di bawah satu bumbung
ngan PPM dan guru2 yg lain..
Tahun ni baru dilancarkan 4kelas, sebelum ni 2kelas ajer....
Murid2 kat sini berumur 5-6 tahun....
Ada 2kelas ngan setiap kelas ada 50 org murid2, 2 PPM dan 2 guru
tak termasuk ngan guru Praktikum UniSel..so sgt2 lah padat...
coz Banggunan Pra Sekolah yg baru leh masuk lepas CNY..

Shaa nanti duk banggunan baru lah ngan Cikgu Salwa...
Keje ni bagi Shaa yg baru ni..
yg belum pernah berkursus atau dengar mana2 taklimat tentang
kerja Pembantu Pengurusan Murid (PPM)
amat lah mudah...
bak kata senior PPM, Kak Jas
"Macam kemas2 rumah kita, macam tu lah yg kita buat kat sini"
"Buat kerja kita dahulu, siap2 baru lah buat kerja yg Cikgu bagi"

n dah 5 hari berkerja...so far ok lah!~


0 Sweet Kukis:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...