♥ Let's Follow!!~ ♥

Ada ker orang nak??

Assalammualaikum...
Selamat Tahun Baru 2011 tuk semua...
Tau kan Shaa dah nak pindah...
Bila tgk barang2 kat umah ni...
wahhhh..sangat2 lah banyak barang2 dan baju2 kat umah ni...
So, rasa macam nak letgo pada harga yg sgt2 murah!!!
Tapi ade ker org yg nak???
Baju2 yg Shaa yg sgt2 jarang memakainya...
so mmg sgt cantik lagi...
dll lain lagi...


psst: kalau ada yg nak atau berminat gtau erk
coz Shaa nak gi hari sabtu depan...
ada lagi sminggu jer kat sini...
satu minggu ni mmg nak jual murah2 giler!!!

Pada sesiapa yg berminat..
klik link ni...
akan sentiasa ada brg baru!!
PRE LOVED

0 Sweet Kukis:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...