♥ Let's Follow!!~ ♥

Dalam 1 bulan, 3kali tukar sekolah....

Kalau nak ikutkan...
kronologi dari awal hingga la ni...
( cet..kronologi kunun..ahaks!~)

3Jan = Haziq sekolah1 hari kat SK Ayer Molek

6 Jan = Kami pindah duk ngan En. Daddy
7 Jan = Haziq mula sekolah kat SK Merbau Sempak
7Jan -21 Jan =Haziq masih di sekolah yg sama
24 Jan- pindah kat SK Sg Buluh (tp belum rasmi lagi lah..kena gi skolah dia dulu)

korang pasan tak...dalam bulan Januari jer 3 sekolah

Haziq tukar...
adooooyai...
xder org wat camni...huhu

4 Sweet Kukis:

tomatokering :) said...

waa~ceq plak penin . banyak nya tukaq . hhuhuh

AkmaFaizal said...

sib saya tak wat keje giler cengini. still tangguh utk tukarkan anak kat tempat baru. so terpaksa kelam kabut ari2 hantar pergi balik anak ke sekolah sementara nk tunggu next week tukar sekolah baru. hehe...

tak penat ke wat pertukaran sekolah anak tu? macam2 dokumen n masa banyak terbuang gak tuh. apa2 pun mungkin apa yg berlaku ada hikmahnya. Semoga hari esok lebih baik..Amin

Shaa said...

cik tomato tengok dah pening kan?
huhuh

Akma- harap2 nya tak banyak masalah tuk pertukaran kali ke3 ni..huhu
mmg berharap nak dpt satu sekolah ngan anak, tapi kat SKSB jer yg kosong..terpaksa lah tukar...
tp tengoklah camner...huhuh

masa dr Melaka nak tukar ke Sg. Buloh ni agak leceh lah..kena cari Pejabat Pelajaran Daerah Gombak kat Selayang Mall...pastu cr kedai photostat punyalah susah...terpusing2...

Shaa rasa dari pagi2 masa & minyak terbuang nak antar sorang kat sinun, sorang kat situ...terkejar2
baiklah tukar awal kut :)

thanks yer :)harap2

sissyira said...

salam

dasyatnya...kesian pula rasa...huhu


ziarah rakan yang saya follow =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...