♥ Let's Follow!!~ ♥

Cuba Teka....Apakah ini???

Okey..ini adalah barang2 atau hadiah2 GA yg tak berpos2 itu..
ehehe
sok insya'allah Shaa pos....
tak memain ni....
sorry yer lambat!!
sampai mebi hari Selasa or Rabu depan...
lambat sbb ada cuti raya cina ni...tunggu taw..
wokey...mekacih yer :)

Dan ini?
ehehe..
adalah hadiah pertama sepanjang Shaa masuk mana2 GA mahupun contest..
Thanks to penganjur "GA Hitam itu Menawan"
suka sangat!~
psst: baru nak upload pic...huhu...
ok tu saja..tata!!

4 Sweet Kukis:

tomatokering :) said...

wahh~ adiah sy ek ? hihi :D
tak pe la smpai next week sbb diz week blek kL . tak de kat penang . he

Cik Ila said...

yey! Hadiah dh smpai pn hari tu..cantik sgt lips.Nanti CIk Ila buat entri khas utk tnjuk hadiah tu ye,bleh promote blog k.Shaa sekali..
tp buat masa ni,xde masa utk update entri baru..tunggu ye! :)
tq utk lips tu.cantik!

Shaa said...

tomatokering- hadiah awak lah..ehehe2 :p

Cik Ila- Yey!~ alhamdullilah sampai gak.....thanks n sama2...ehehe
harap2 puas hati ngan hadiah yg xseberapa itu....

Cik Ila said...

k.Shaa..seperti yang dijanjikan,cik ila buat entri khas utk promote blog k.Shaa...

http://zarryn.blogspot.com/2011/02/hadiah-giveaway-saya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...