♥ Let's Follow!!~ ♥

Tentang kami yg dah nak expired!~

Assalammualaikum....

dah lama xbuka belog ni kan? rasanya sejak line internet disembelih kut...ehehe
last entry tentang Hari Lahir kut...apa2 lah...
yg pastinya, ini tahun 2012  dah nak masuk tahun baru pun  :P
Alhamdullilah, Shaa dah Lulus sume syarat2 untuk sah jawatan...
so tunggu dapat surat je lah....

Haziq masih seorang tu jer dan still jadi Adik n Abang.. dan anak manja Ibu :)
En Daddy? dah turun berat 15kg taw sejak duk kat sini..opps rasa tak citer lagi, kami dapat duk kat Kuarters awal bulan 6 tahun lepas , Sekolah pun kat sebelah...pergi keje menapak jer....

Itu sahaja kut tuk malam ini, Shaa nak undur diri, ESOK KEJE...huhuh 
xpuas cuti sbb semalam Sekolah Ganti =( 

psst* time dapat cuti mmg ler best, time nak ganti..aduyai!~


0 Sweet Kukis:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...